Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Ο Κυνηγός Του Μεσονυχτίου


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: (Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Ο ΚΥΝΗΓΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ
ΚΟΥΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Εκδότης ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Σειρά ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 37
Χρονολογία Έκδοσης Οκτώβριος 2000
Αριθμός σελίδων 160
Διαστάσεις 21x14
Θέμα
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ/ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Είχε ακινητοποιήσει το σώμα μου ανάμεσα στα πόδια του, ρίχνοντας όλο το βάρος του κορμιού του πάνω μου. Τ’ αυτιά μου άρχισαν να βουίζουν από την έλλειψη οξυγόνου. Η μικρή καγκελόπορτα του κήπου έτριξε ανατριχιαστικά μέσα στη νύχτα. Έτσι τουλάχιστον μου φάνηκε. Έκλεισε με ένα δυνατό βρόντο. Το απότομο κλείσιμο της πόρτας, οι μεγαλόφωνες ομιλίες και τα βήματα στην πυλωτή νομίζω πως ήταν ο από μηχανής θεός. Αντέδρασε αστραπιαία σαν αιλουροειδές. Σκυφτός και με κινήσεις σίγουρες πήδηξε το μικρό μαντρότοιχο. . . θυμάμαι αμυδρά τη μαύρη σκιά πάνω στον τοίχο. . . Μετά τίποτα. Έχασα τις αισθήσεις μου. . . (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Πρόκειται για ένα ευχάριστο στην ανάγνωσή του βιβλίο, που δεν σου επιτρέπει ούτε να βαρεθείς, ούτε να εκνευριστείς με άσκοπες περιγραφές και λεπτομέρειες. Περιορίζεται στην ουσία της ιστορίας, αφήνοντας μία ωραία αίσθηση στον αναγνώστη με την πλοκή, τις εξελίξεις και την γραφή του και οι ώρες περνούν γρήγορα, ευχάριστα και ξεκούραστα.
Μου άρεσε πολύ που ο συγγραφέας για κεντρικό ήρωα επέλεξε έναν απλό καθημερινό άνθρωπο και όχι κάποιον αστυνομικό ή ιδιωτικό ντετέκτιβ, ξεφεύγοντας έτσι από τα τετριμμένα της κλασσικής σχολής της αστυνομικής λογοτεχνίας.
Είναι απλό, χωρίς αναλυτικές περιγραφές στους φόνους, δεν στηρίζεται- ούτε εκθειάζει- Την βία και το αίμα και διαβάζεται άνετα από άντρες και γυναίκες.
Αξιόλογη η προσπάθεια του συγγραφέα.Το προτείνω σε όλους τους λάτρεις του είδους και μη.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 6,5- 7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.